torsdag 11 november 2010

Välkommen in i min verklighet!

Jag är intresserad av livsprocesser, relationer och vad som händer när vi relaterar till varandra, personlig utveckling och det som händer i livet när vi utvecklas. Livet i med- och motgångar. Det som händer både i det inre och i det yttre. Jag är intresserad av hur vi kan påverka våra liv med hjälp av våra tankar och våra ord. Vad inre och yttre kommunikation gör i våra liv och med våra liv.

Så min blogg handlar mest om det som händer i mig eller omkring mig utifrån det som fångar mitt intresse och får mig att fundera. Den handlar om det som finns i min verklighet.
Från och med nu ska jag skriva några gånger i veckan ibland kort och ibland långt. Ofta bara om den enkla vardagen och de funderingar den sätter igång. Men också om det jag sysslar med för att utvecklas som människa.

Jag har nu fått förnyad lust att skriva efter att ha varit sjuk några dagar. När jag tog en liten promenad i den friska luften efter fyra dagar i sängläge kände jag mig som en nyfödd kalv som tog sina första steg...ahhh syret gjorde mig vimmelkantig...ha ha ha...

Nu börjar en förnyad skrivenergi fylla mig och den kommer att spegla den verklighet som är min.


Så välkommen in i min verklighet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar